Re: Wie forenst wat?

> Het lijkt me leuk eens te weten wie er in de herfst en/of de winter
> (blijft) forensen al of niet op ligfiets.

Ik ben iedere dag 2 x 22 km onderweg, van Alkmaar door het platte
Noord-Hollandse polderland naar mijn instituut, naast het dorpje
Petten aan de Noordzeekust. Meestal lig ik op mijn FlevoRacer, maar
soms zit ik op een bukfiets, vandag bv op een Friday (jaja, ik weet
het is dinsdag ;-).

Weer is eigenlijk geen beperking, maar last van koude tenen heb ik
ook (katoen sokjes, MTB schoenen met AGU neoprene overschoenen).
Alleen als het ijzelt, rij ik altijd op een rechtopfiets - een met de
voeten te sturende voorwielgedreven Racer is dan toch wat moeilijk...

Ik ben van plan een van mijn fietsten met spikes banden (Nokian) uit
te rusten om ook bij zware omstandigheden snel en veilig naar mijn
werk te komen. Douchen kan ik daar overigens ook.

Groetjes,
Mark.

        __     O               __O               Mark Maier