Re: Wie forenst wat?

> From:           "Mark R. Maier" <MAIER at FS-IAM-1.jrc.nl>
>
> Ik ben van plan een van mijn fietsten met spikes banden (Nokian) uit
> te rusten om ook bij zware omstandigheden snel en veilig naar mijn
> werk te komen. Douchen kan ik daar overigens ook.

Deze banden zijn mij niet bekend. Valt er iets meer over te
zeggen: maten, speciale velgen nodig, alleen geschikt voor
polaire weersomstandigheden (moet je ze wisselen als er
bijv. gestrooid is), invloed op snelheid en van die dingen?

Dank

Ben

Ben J.M. van de Wetering, MD, PhD       Tel *31-(0)10-4635871
Dept of Psychiatry                      Fax *31-(0)10-4635867
Un. Hospital Rotterdam-Dijkzigt
PO BOX 2040
3000 CA Rotterdam
The Netherlands