Re: Wie forenst wat?

In message <01bcf8c4$e5d12a20$146015ab at W070220.KLM.NL>, karel duran
<duran at klm.nl> writes
>Het meest kick ik op de uitgebreide voorziening op het werk, waar ik mijn
>kleren kan laten hangen, en na aankomst uitgebreid kan douchen, scheren en
>aankleden. Dat is iets wat ik iedere fietser zou toewensen.
Als ik mijn kleren laat hangen kan ik naakt naar huis. Betrouwbare
collega's heb jij. Gefeliciteerd. maar overigens heb je gelijk. Douchen
is fijn na zo'n 20 of meer km fietsen.

Zelf fiets ik 2x per week over 2 x 25 km met een flevo racer. Als de
fiessbrug gestremd is of in reparatie dan heb ik een probleem dwz een 20
min langer fietsen.

Verder geniet ik van de antwoorden op dit onderwerp. !!!!
Groeten,

Jan van der Linden