Re: Wie forenst wat?

> From:           Arybert Lekkerkerk <arybert at globalxs.nl>
> Date sent:      Fri, 21 Nov 1997 19:43:08 +0000

> Het lijkt me leuk eens te weten wie er in de herfst en/of de winter
> (blijft) forensen al of niet op ligfiets.

Ik rijd dagelijks van Ten Boer naar Groningen en terug. Een enkele reis is
zo'n 17 kilometer. Hiervan rijdt ik ongeveer de helft door de stad heen.

Vorig jaar heb ik tijdens de winter gereden op m'n Sinner. Dit was enkele
keren wel behoorlijk afzien, zeker toen het zo koud was. Hard trappen om
warm te blijven... Maarrrr, :) :) sinds enkele weken rijd ik in m'n
Alleweder met winterkap (plaatjes op mijn homepage). Ervaring tot nu toe is
dat het prima rijdt als de temperaturen het vriespunt naderen. Boven 5
graden wordt het eigenlijk te warm. Zoals het er nu uitziet kan ik de hele
winter doorfietsen :)

Groeten, Chris.
Chris Teuben, Rekencentrum Rijksuniversiteit Groningen
[We are Micro$oft. Resistance is futile. You will be assimilated.]