Warme voeten erratum en www.ligfiets.net

Ik schreef:

> Lijkt me niet. Aluminium geleid de kou veel te goed. Je moet het eerder
> zoeken in isolatiematerialen.
>
> PS: Aluminium werkt wel als je het op een of andere manier continu
> verward, want het is wel een goede warmtegeleider.
      ^^^^
en bedoelde natuurlijk verwarmt.

www.ligfiets.net ziet er heel goed uit, alleen komt het bij mij allemaal
wat langzaam binnen, of komt dat omdat alle lijstlezers nu zitten te kijken?
Waarom is er niet gekozen voor www.ligfiets.nl (ik heb dat nooit zo goed
begrepen met die domein-namen).

--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven