Re: Wie forenst wat?

> -----Original Message-----
Ik heb laatst in Luzerne , Zwitserland een zeer bijzondere ligfiets
gezien, in het voorbijgaan.

Het was een soort trapautootje voor twee personen naast elkaar. met
een kunststof overkapping.
Ik heb er niet nauwkeurig naar kunnen kijken want hij was zo voorbij.

Weet iemand op deze lijst iets van een dergelijk voertuig?

Groeten,

P.J.M.Koeken,
Philips Semiconductors, facility-engineering,
Gerstweg 2 6534 AE Nijmegen, gebouw FE 1.021,
Tel. 024-3532204, fax. 024-3533101.