Re: Tandem-car

Dat is nu ook toevallig,

P.J.M.Koeken wrote:
> Ik heb laatst in Luzerne , Zwitserland een zeer bijzondere ligfiets
> gezien, in het voorbijgaan.
>
> Het was een soort trapautootje voor twee personen naast elkaar. met
> een kunststof overkapping.
> Ik heb er niet nauwkeurig naar kunnen kijken want hij was zo voorbij.
>
> Weet iemand op deze lijst iets van een dergelijk voertuig?

Mijn moeder was deze zomer in Zwitersland en heeft deze naastelkaar-trap
tandem auto ook gezien. Ze heeft twee mooie foto's gemaakt voor mij. Op
de foto's is iets van de binnenkant te zien, ziet er erg mooi afgewerkt
en verzorgt uit. Later heb ik wat op het Web gezocht maar kon deze
creatie niet vinden, of is het toch de de GEM
(www.cycling.uk.com/bikeshop/gem.ttm met overkapping? de fiets had ook
een hulp motor. Jammer dat er geen plaatje van de kap bij staat)

P.S. Ik forens altijd tussen Den Haag-Delft (14km enkel) op mijn flevo
bike. Geen erg speciale kleding: Liva-t shirt, hemd met lange mouwen en
een trainings jack met winddichte voorkant. Niet echt ideal.

--
              O                  O  0
Amir Vosteen _\\/\-%         ____h\/___  L.L.A.Vosteen at et.TUDelft.NL