Re: Wie forenst wat?

>voorkomen. Voor dat koude kruis heb ik nog geen oplossing. (??) Verder

Tijdens een tv uitzending over zaken rondom de elfstedentocht was er een
schaatser die een forse pluk schaapswol, zo van het schaap geschoren,
gebruikte om de edele delen warm te houden.

Ik heb het zelf niet geprobeerd omdat ik nog geen verlichting op mijn
flevo racer heb. Dus nog niet in de kou gefietst.

Groeten,

Jan van der Linden