3 wielig trapautotje

> Ik heb laatst in Luzerne , Zwitserland een zeer bijzondere ligfiets
> gezien, in het voorbijgaan.
>
> Het was een soort trapautootje voor twee personen naast elkaar. met
> een kunststof overkapping.
> Ik heb er niet nauwkeurig naar kunnen kijken want hij was zo voorbij.
>
> Weet iemand op deze lijst iets van een dergelijk voertuig?
Waarschijnlijk is dit een Twike geweest.
1 voorwiel en 2 achterwielen, spitse neus en een stompe achterkant,
grote ruit?
Dit voertuig is in 1e intantie ontwikkeld als fiets maar is op dit
moment meer een electro auto geworden (motor van ongeveer 1000 Watt).
kijk ook op http://www.twike.ch

Groeten Andre Vrielink