Re: kleding

> "Jan Wolsheimer"  schreef.
> Subject: Re: nlhpv-digest V1 #232
>
> - --Verder een transpiratie doorlatend hemd, Brynje-hemd (echt ideaal, zelfs
> na een zeer intensieve rit ben je
> nog kurkdroog.
>
> Een Brynje-hemd???
>
> Kun je me vertellen wat dat precies is?? Kurkdroog blijven na inspanning
> lijkt me geweldig..
>
> Jan

Deze hemden heb ik enkele jaren geleden bij mijn fietswinkel gekocht, (pedaleur, Doetinchem).
Laatst hadden ze uitverkoop van kleding en toen bleken ze deze niet meer te hebben, ik weet
niet waar ze nu nog te krijgen zijn.

Het hemd is zeker niet modieus, het ziet eruit als een gaatjes-hemd, lekker veel lucht en dat
transpireert goed en houd de warmte vast.
In het label staat Super BRYNJE. made in Norway. Het is gemaakt van 100% Meraklon.

Mark.