Re: wie forenst wat

At 10:57 25/11/1997 +0100, niels at wfw.wtb.tue.nl wrote:

>Lijkt me niet. Aluminium geleid de kou veel te goed. Je moet het eerder
>zoeken in isolatiematerialen.

Aluminium folie diend om het terugkasten van infrarood te bevorderen, het
is geprest op een isolasiezool. Maar heb je al met klompen... die kun je
zelf direct op je pedalen vastschroeven, zijn nog aero bij en ... (:-)

Weet iemand waar ik 24" hp slick (507mm) kan vinden (omgeving van Maastrich)?

met dank,

Aimé, België