Re: Wie forenst wat?

Arybert Lekkerkerk (arybert at globalxs.nl) wrote on 21-11-1997 20:43:

>Het lijkt me leuk eens te weten wie er in de herfst en/of de winter
>(blijft) forensen al of niet op ligfiets.

We zullen doorgaan... met de Flevobike, maar het is niet echt ver (4,5 km
enkel). Er is wel een groot verschil kwa kleding: met een rechtopfiets
heb je massa's truien en een dikke jas nodig, met de ligger een T-shirt
en twee truien (en sjaal).

Kleine annecdote: de eerste week van dit jaar lagen de wegen er
spiegelglad bij. Je kon amper rechtop blijven staan. Ik dacht niet dat ik
dat met de Flevo zou aankunnen, dus nam ik m'n ATB terug uit het kot,
daar had ik wat meer ervaring met ijsrijden mee. De eerste 50m gingen
prima. En toen kwamen de kasseikes. Na twee meter lag ik op mijn rug,
wielen in de lucht. Ervaring? pfff! Dit jaar hoop ik het met een
driewieler te doen :)

Peter.