Wie heeft nog wel verlichting (Was Re; wie forenst wat)

At 19:53 26/11/97 +0100, Jaap Lameris wrote:
>Op dit ogenblik kan ik nog de boerenweg nemen met voldoende
>""natuurlijk"" licht, maar wanneer dat niet meer gaat, moet ik toch
>de keus maken ofwel de boerenweg zonder fietspad en te hard rijdend
>sluipverkeer, ofwel het fietspad naast de doorgaande weg met kuddes
>scholieren met en zonder licht.
>
>Van kou, koude voeten en dergelijke heb ik geen last, ook zonder kap!
>Een muts is voldoende. Wel heb ik last van de lampen van de
>tegenmoetrijdende auto's op het fietspad terug dat aan de linkerkant
>van de weg is. Zijn er suggesties om niet iedere keer verblind te
> [...]

Een eigen verlichting wil vaak al een hoop schelen!!! Je kan dan daar rijden
waar het onverlicht is en men ziet  jou ook beter. Zien en gezien worden!
Trouwens erger jij je niet aan fietsers zonder licht?

Groeten, Theo

Theo de Gruiter                      t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27                          tel.: 074-2433613
7552 JX  HENGELO (Ov.)   of overdag: (053-489)3285