Re: Re; wie forenst wat

-----Original Message-----
From: Jaap Laméris <Lameris-Molhoek at hetnet.nl>
 Wel heb ik last van de lampen van de
>tegenmoetrijdende auto's op het fietspad terug dat aan de linkerkant
>van de weg is. Zijn er suggesties om niet iedere keer verblind te
>raken, behalve dan te concentreren op de middenstreep of linkerberm?

Ik vraag me af of je verblind wordt omdat auto's met groot licht rijden, of
omdat je zo laag zit dat je zelfs door dimlicht verblind wordt.
In het eerste geval kun je op je alleweder gemakkelijk een fors grootlicht
zetten om mee terug te schijnen. In het tweede geval helpt slechts een heg
tussen weg en fietspad, maar daarvoor zul je eerst je gemeente
ligfietsminded moeten maken.

Karel