Re: nlhpv-digest V1 #232

>Hallo mede-ligfietsers,
>
>Al een tijdje geniet ik mee van de ligfietservaringen. Even
voorstellen is
>inmiddels wel eens tijd:
>Anja Edwards van Muijen, rijdend op een M5 28/20,
oorspronkelijk om te
>forenzen van Veghel naar Uden: dat is 11 kilometer zonder
stoplichten. Nu
>onder andere om de stations van Den Bosch en Eindhoven te
bereiken. Waarmee
>ik op het onderwerp kom, waarover ik aan het peinzen ben.
>
>Na royaal een uur fietsen bij een temperatuur lager dan
tien graden zijn
>mijn voeten versteend. Zij lijken wel alle wind op te
vangen. In een
>Alleweder schijn je het niet koud te krijgen (je voeten ook
niet??), maar
>dat vind ik een wat dure oplossing.  Ik denk nu aan een
soort buitenzolen
>die je op de pedalen klikt of schroeft (zoals toe-clips).
Wie heeft zo iets
>wel eens uitgeprobeerd? Werkt het? Welk materiaal zou het
beste zijn?  Eisen

Anja,
wel eens die Agu overschoenen overpeinst? Die zwarte
(neopreenrubber oid) hebben een uitsnijdbare zool. Dat
(uitsnijden dus) moet je nog net niet doen, maar met die
schoenen heb ik vroeger op mijn kwart-voor-zes randonneure
regelmatig met  -5 gereden. De blauwe hebben al  een
uitgesneden zool voor de schoen-trapper bevestiging. Tocht
lekker door dus.

Overigens  mededeling voor iedereen:

Thanks to MSIE40 (de installatieprocedure althans):
*                                                      *
* Because of computer-problems  I                      *
* have not been able to send or receive email nighter  *
*        to send out letters for a long time.          *
*                                                      *
* The problems seem to be solved. Your letter, email   *
*       or requested answer will be answered           *
*                as soon as possible.                  *
*           Excuse me for a late reaction.             *
*                   Andre de Boer                      *
*                   <adb at tip.nl>                       *
*                tel + 31 30 2870847                   *

't Is een mooi programma, maar pas op met installeren!
Maak  een goeie backup!