Betreft: nlhpv-digest V1 #240

Een collega van mij gebruikt een gele fietsbril, deze zou het contrast
verhogen. Ik heb deze zelf nog niet uigeprobeerd, maar het lijkt
mij de moeite waard. Ik heb zelf ook veel last van verblinding
wanneer ik met mij Alleweder rijdt, maar dan vooral wanneer de
auto alweer gepasseerd is (dan rij ik honderd meter op mijn
gevoel) misschien helpt die bril om dan toch iets meer te zien.

Groeten,
Wim Nieuwenhuizen.