TK: Alleweder met winterkap

De volgende advertentie werd toegevoegd aan de Ligfiets Markt:

Soort: Te koop
Kop:   Alleweder met winterkap
Van:   Chris Teuben
Email: C.A.Teuben at rc.rug.nl
-------------------------
Kortgeleden heb ik 'm gekocht. Hij leek me ideaal. Helaas heb ik te veel problemen
met het zicht in het donker, vooral omdat m'n route langs een weg loopt waar het
fietspad zo laag ligt dat ik tegen de wielkappen van auto's aankijk...
Omdat ik het te sneu vind om de winterkap er geheel af te slopen bied ik de fiets
hier te koop aan. Een prima fiets mits je bij voorkeur ongeveer 1,85 meter lang bent
en geen bril draagt. De (vaste) prijs is fl. 3500.
De fiets is te bekijken op URL: http://rc.service.rug.nl/~cat/ts/ts.html
Reacties graag per email of telefoon: 050-3022709 (s.v.p. na 18:00).

--
 Ligfiets Markt, http://www.ligfiets.net/markt/