Re: Makkelijke URL voor ligfietsers

Ha Wilbert

Op  3 Dec 97, 14:38 uur, schreef Wilbert Scheer over Makkelijke URL
voor ligfietsers:

> Iedere ligfietser met pagina's op Internet kan nu gratis een
> makkelijke URL kiezen, zoals http://lowracer.ligfiets.net of

Het wordt steeds mooier! Complimenten!

Maar 1 ding snap ik niet. Op de aanmeldpagina staat:

"Namen van fabrikanten, zoals Flevobike, Touw, Alleweder, M5, Thys,
etc. zijn niet toegestaan."

Kijk ik bij de aangemelde link, dan is de eerste de beste
"http://flevobike.ligfiets.net"?

Of is het de bedoeling dat particulieren geen namen van fabrikanten
gebruiken?

Groeten,
Siem

mailto:sweel at euronet.nl