Re: Makkelijke URL voor ligfietsers

> Ha Wilbert
>
> Op  3 Dec 97, 14:38 uur, schreef Wilbert Scheer over Makkelijke URL
> voor ligfietsers:

en Siem reageerde:

> Het wordt steeds mooier! Complimenten!

Daar sluit ik me bij aan.
Ik heb al overwogen om http://niels.ligfiets.net aan te vragen of indien
dat mogelijk is http://niels.zelfbouw.ligfiets.net. (Kan dat? Wat zijn
eigenlijk de beperkingen, mag http://hallo_dit_is_mijn.ligfiets.net ook?)

De voornaamste reden dat ik me nog niet aangemeld heb, is dat ik mijn
pagina's volgende week eerst eens grondig ga restylen en waarschijnlijk op
een ander adres onderbrengen.

Tot dan!
--
Groeten van Niels,
               O                                  __o
Niels Geerts                            | Email:  niels at wfw.wtb.tue.nl
Department of Mechanical Engineering    | Phone:  +31 40 2473358
Eindhoven University of Technology      | Adress: Wh -1.127, PO Box 513,
The Netherlands                        	|         5600 MB Eindhoven