anti-lek strip

Na diverse lekke banden vanwege scherpe voorwerpen
 op de weg, zit ik te denken aan een anti-lek strip. Wie heeft daar ervaring mee, want het is geen pretje om in het donker en kou een zeer band te plakken die je ook nog heel moeilijk eraf, laat staan erop kunt zetten.
Mijn fiets is een Blue Glide. Kan er op een voorwiel (+/- 20")
ook een bandje die bijv. maar tot 4-5 bar
opgepompt kan worden ipv mijn huidige bandje die tot
7 bar kan.

Groetjes
Ferdinand

-- End --