ligfietsvakantie met kinderen

Wie heeft er ervaring of tips als je als ouder met je kinderen wil
ligfietsen gedurende 1 week, mag ook in Nederland, het liefst in een groep
met nog meer kinderen, waarbij bagagetransport evt. geregeld wordt? Of: wie
wil mee en dit idee helpen te realiseren?

Ik heb zelf veel ervaring met fietskamperen, ook met de kinderen, die nu 9
en 10 jaar oud zijn. Dit voorjaar probeerden we op de fietsrai diverse
ligfietsen uit, en enthousiast hierover huurden we voor 1 dag ligfietsen in
Eindhoven, waarmee we de omgeving verkenden. Zowel de kinderen als ik zijn
nog steeds enthousiast, maar ik wil er geen kopen, omdat dat niet praktisch
is. De afstand tot mijn werk is te klein, doe ik liever met mijn gewone fiets.

Groetjes,

Karla