AW: anti-lek strip

----------
Van: 	Ferdinand
Verzonden: 	donderdag 4 december 1997 9:35
Aan: 	response nlhpv
Onderwerp: 	anti-lek strip

Na diverse lekke banden vanwege scherpe voorwerpen
 op de weg, zit ik te denken aan een anti-lek strip. Wie heeft daar ervaring mee

Ik noem 'm toch weer even: de Tioga Cityslicker heeft me nog nooit in de steek gelaten, is zo ongeveer niet te verslijten en niet duur. Is verder hard op te pompen en heeft een geringe rolweerstand. Verder heb ik geen aandelen in Tioga ;-)

Danny

Unrecognized Data: application/ms-tnef