Re: schade claim indienen

At 09:36 04-12-97 +0100, you wrote:
>Het was donker, ze waren bezig met de weg
>gevolg: stenen (zelfs bakstenen) op de weg
>je raadt het al: voorband lek met flinke scheur
>Nu wil ik de onkosten hiervan claimen bij de aannemer.
>Ik heb al een aangetekende brief gestuurd
>Wie heeft daar ervaring mee, en lukte het?!

Ik ben ooit met mijn bike op een nieuw aangelegde, maar niet gemarkeerde
stoeprand geknotst (zo'n eilandje op het fietspad om auto's te weren). Op
alle andere stonden reflectiepaaltjes. Brief naar de gemeente Hilvarenbeek
gestuurd met een bonnetje van de reparatie. Ik kreeg alles keurig
teruggestort op mijn bankrekening. Hopelijk is die aannemer net zo keurig.

Groet,
Erno
Lees HeT: http://www.dse.nl/het, laatstverschenen editie: 12 november, nummer 21
Stem op HeT in Smallzine's e-zine-enquete:
http://www.xs4all.nl/~szine/special.html

HET-LEDEN KIJKEN OP 5 DECEMBER IN HUN VIRTUELE SCHOEN