Re: AW: anti-lek strip

>Danny Siepman wrote:
>Ik noem 'm toch weer even: de Tioga Cityslicker heeft me nog nooit in de
> steek gelaten, is zo ongeveer niet te verslijten en niet duur. Is verder
hard op
> te pompen en heeft een geringe rolweerstand. Verder heb ik geen aandelen
in > Tioga ;-)

Ik kan het hier van harte mee eens zijn! Als originele banden onder mijn
Cirrus zaten ook City Slickers van Tioga. De achterband heb ik na 10000km
vervangen omdat ik toen op vakantie ging (Als je weggaat met goed spul hoef
je geen reserve mee te nemen).
De voorband heeft er nog een paar duizend langer ondergezeten. Deze heb ik
nu vervangen door eenzelfde (26"). Voor de 28"-achterband kan ik nog niet zo
makkelijk een nieuwe vinden.... Als iemand nog een goeie tip heeft voor een
adresje (omgeving Hengelo), graag!

Theo - die ook geen aandelen Tioga heeft, maar hun banden wel aanbeveelt -
de Gruiter

Theo de Gruiter                      t.j.d.degruiter at student.utwente.nl
Booggang 27                          tel.: 074-2433613
7552 JX  HENGELO (Ov.)   of overdag: (053-489)3285