zelfbouwen ligfiets voorvork

ik ben een paar maanden geleden begonnen aan het bouwen van een
ligfiets
omdat het goedkoop moet gebruik ik veel materialen van gesloopte
gewone fietsen
de voorvrk wil ik geveerd maken, echter 20" afgeveerde mountain-bike
voorvorken zijn er niet zo veel en bovendien erg duur
mijn oog is gevallen op de schommelarm voorvork van een vespa
ciao bromfiets, een berekkelijk lichte constructie
zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort voorvorken

groeten Pytrik Heideman