zelfbouw ligfiets (voorvork vering)

ik ben een paar maanden geleden begonnen aan het bouwen van een

ligfiets
omdat het goedkoop moet gebruik ik veel materialen van gesloopte

gewone fietsen
de voorvrk wil ik geveerd maken, echter 20" afgeveerde mountain-bike

voorvorken zijn er niet zo veel en bovendien erg duur
mijn oog is gevallen op de schommelarm voorvork van een vespa

ciao bromfiets, een berekkelijk lichte constructie
zijn er mensen die ervaring hebben met dit soort voorvorken

groeten Pytrik Heideman

-