nieuwe fiets

Hallo iedereen in ligfietsenland,

Even voorstellen: Maarten Kock, 22 jaar oud, student diergeneeskunde, sinds
(heel) kort ligfietsrijder.

Vandaag heb ik de laatste hand gelegd aan het klototype (voorloper van het
prototype) van mijn ligfiets gelegd. Net effe een proefritje gemaakt en tot
de ontdekking gekomen dat ik: Blauwe schenen heb, pijn in mijn rug heb, en
nog een rem erbij moet hebben. Morgen ben ik van plan om verder te gaan met
de fiets om enkele verbeteringen er op aan te brengen. Heeft iemand nog
suggesties wat ik vooral niet moet vergeten? Remmen en zo heb ik al (ook
trappers), maar ik bedoel iets wat je gemakkelijk vergeet en wat toch wel
erg handig is. Een bevestigingsbeugel ergens voor of zo. Weet je wat, laat
het me effe horen.

In ieder geval bedankt voor jullie aandacht!!

De mazzel,

Maarten Kock

                         _\\/\-%