Re: geveerde voorvork,was Re: zelfbouwen ligfiets voorvork

Pytrik Heideman schreef:
>Mischien was mijn idee met die schommelarm brommer voorvork nog zo'n
>slecht plan nog niet aangezien de belasting en snelheid meer
>overeenkomen met de snelheid en belasting van een ligfiets.
>over de kwaliteit van kinder ATB's heb ik nogal mijn twijfels
>bovendien kost een tweedehands vespa voorvork maar twee geeltjes dus
>is het ook nog geen dure oplossing.

Hoe ziet zo'n voorvork eruit en wat weegt zo'n ding?
En: hoe wil je er een balhoofdsbuis aan hangen (of zit
die er al aan)? Vergeet niet dat de vorkkroon het zwaarst
belast wordt, dus zelf er een buisje aan lassn lijkt me link.

Marcel (nog nooit gebrommerd).

/`|,\  Marcel Wijkstra         marcel at lostcity.nl
\ | /  Lost Boys interactive       +31-20-4203371