Re: AW: anti-lek strip

Hoi Danny,
At 12:06 4-12-1997 +0100, you wrote:

>Ik noem 'm toch weer even: de Tioga Cityslicker heeft me nog nooit in de
steek gelaten, is zo ongeveer niet te verslijten en niet duur. Is verder
hard op te pompen en heeft een geringe rolweerstand. Verder heb ik geen
aandelen in Tioga ;-)

Zijn die Cityslickers van jou er ook in maatje  37-406?
Zo ja, waar zijn ze te koop en wat kosten ze ongeveer?
Groeten,
	Marcel Schoen