Re: bandenspanning

> Kan ook met franse (racefiets) ventielen. Je moet allen het passend
> metertje hebben...
>
> En met en adaptertje kunnen ze ook bij een benzine pomp op de juiste
> druk gepompt worden.

Zal beginnen met de franse ventielen. Staat me bij dat ik deze zo in
mijn huidige ventiel kan plaatsen. Bij vervanging van de binnen band
neem ik dan voortaan die met het autoventiel.
Toch vreemd dat op de buitenband de druk staat maar dat het
normale ventiel geen drukmeting toestaat.
Bedankt voor de info.
mvg,

Hans van Middendorp,
die in het Zaanse op zijn bukfietsje steeds klappen van de molens
kreeg en daarom op een ligfiets is gaan rijden.