Indoor-ligfietsen-wedstrijd

Hoi,

Onze lokale TV-zender TV-8 had gisteren, zondag 14 december,
het volgende nieuws-item:

"... even de banden oppompen, de snelheidsmeter checken, en dan klaar
voor de primeur in Brabant, gisteren in het kart-centrum in Breda.
Daar werd voor de eerste keer een indoor-ligfietsen-wedstrijd gehouden
Toppers uit Nederland en Belgie scheurden met zeer hoge snelheden over
het  bochtige parcours, ideaal voor de ligfiets.
Het fenomeen indoor-ligfietsen-wedstrijd komt overwaaien uit Belgie
waar deze tak van sport na een jaar al een groot succes is."

Er kwamen diverse twee-wielers in beeld, ik herkende niemand (maar
dat zegt niet zo veel). Ik ben benieuwd naar ervaringen en ronde-tijden.

Groet,
Arnold.