Seminar 1998 Denemarken

Hallo ligfietsontwerpers/bouwers/fietsers/uitvinders,

In augustus 1998 worden de Europese Ligfietskampioenschappen in
Denemarken verreden. Zij hebben deze kampioenschappen in 1993 ook al
georganiseerd, en de organisatie liep goed.

De eerste dag zal bestaan uit een Seminar, georganiseerd door: Andreas
Fuchs, Joachim Fuchs (geen familie), Sacha Knoop,David Gordon Wilson, en
initiatiefnemer Carl Georg Rasmussen.

Wij zijn op zoek naar mensen die iets willen vertellen op het gebied van
ligfietsen. Aangezien Nederland het grootste ligfietsland ter wereld is,
verwacht ik dat er voldoende mensen zijn die iets te melden hebben. Het
verbaast mij telkens weer hoe slecht sommige ligfietsers geinformeerd
zijn, en alleen door informatie uitwisseling kan dit verholpen worden,
dus.....doe er wat aan en wissel jouw informatie uit aan een
geinteresseerd publiek, door aan dit Seminar mee te doen. De te kiezen
onderwerpen zijn vrij, en kunnen varieren van b.v. Hoe te trainen voor
lange afstandsritten door de Nevada woestijn, tot een verhandeling over
de ligfietsmarkt en zijn toekomstige doelgroepen. Dit zijn maar
voorbeelden maar ik kan mij voorstellen dat er onderwerpen zijn die meer
tot de verbeelding zullen spreken.

Dit is slechts een persoonlijke mailing, de meeste actieve
wedstrijdrijders hebben deze brief ontvangen, maar als jullie nog mensen
weten die iets aan ligfietsend Europa te melden hebben, geef dit bericht
dan door, of geef naam en adres van betreffende persoon aan mij door,
zodat ik nog een uitnodiging kan sturen.

Het is de bedoeling dat potentiele deelnemers een samenvatting van de
tekst opsturen, voor 1 maart 1998 (1/2 A4).
Met de Kerst voor de deur, misschien een idee om wat onderwerpen te
overdenken en op papier te zetten?

Schroom niet, de enige drempel is misschien de taal (engels of duits),
of het spreken voor een groot publiek, maar dat overleeft iedereen
altijd wonderbaarlijk!

Als laatste rest mij om iedereen een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar
te wensen.

Verdere informatie staat in de folders die je opgestuurd kunt krijgen
via de gewone post indien je mij een E-mailtje stuurt met je huisadres.
Hier staat ook info in over de Kampioenschappen zelf.
En er is ook een web-site is met Seminar
info, het adres is:

http://www.ihpva.org/em98/roskil98.htm

Hier wordt de actuele informatie op doorgegeven

Groetjes,

Sacha Knoop
Bergweg 46
1261 XZ  Blaricum