Re: hpv karts

p heideman schreef:

> Als je toch bezig bent om een speciaal indoor ontwerp te bouwen
> kijk dan ook eens naar het ontwerp van een kart...
> wie durft het aan?? een echt hpv kart

Ik niet, maar wel een leuk idee.  Je kan echt veel pret hebben
met een laag stabiel HPV in scherpe bochten. Het hoeft niet altijd
om snelheid te gaan.

Is het echt nodig zulke kleine bandjes te gebruiken?  Ik zou gewoon
dunne, bv. 19x349 bandjes proberen, (trouwens is dat soort spul hier
in Kaapstad nergens te krijgen).