trikes over de kop

Arnold Niessen stelde mooi de twee mogelijkheden: A>B of B>A.
Als je denkt dat glijden (A>B) makkelijker is te beheren, en
dat bij alle autos A>B eerder dan B>A het geval is, dan vraag
ik me af of er mischien iets fout is met het ontwerp van HPV
trikes waar je behalve in het nat eerder B>A hebt.

Op het amerikaanse TRIKES maillist van de IHPVA is er nu ook
een diskussie hierover, en ik zou het graag ook aan jullie
vragen:  Wat gebeurd er met B>A?   Ga je kompleet over de kop?

Een Alleweder kan mischien nog ondersteboven glijden met je hoofd
terug getrokken.  Maar wat als er geen stroomlijn is, zoals een
Greenspeed?  Wat voor bezering kan je opdoen?  Je nek breken?
Is dat al eens gebeurd?   Moest niet elke trike een 'rollcage'
hebben (waar binnen je beschemd blijft) plus een gordel om je
erin te houden?