Re: Wie forenst wat?

On Fri, 21 Nov 1997 19:43:08 +0000, you wrote:

>Het lijkt me leuk eens te weten wie er in de herfst en/of de winter
>(blijft) forensen al of niet op ligfiets.
>
>Zelf forens ik het tussen Delft en Den Haag (+\- 10 km).
>Van kou heb ik geen last. Alleen als het flink regent ga ik met de
>trein. Zoals de meesten weten is dat zelden.

Een wel heel erg late reactie

Ik ga nog steeds iedere dag op en neer tussen vliegveld Beek en
Maastricht (28km v.v.). W.b.t. het weer, momenteel heb ik het koud,
na een verblijf van 6 weken in de Pacific, maar als ik weer
geacclimatiseerd ben, ben ik weer weerbestendig. Regen en kou deren
mij niet. Om een koud kruis tegen te gaan draag ik een korte fietsbroek
met zeem + lange fietsbroek van Goretex. Verder een polypropyleen shirt,
goretex windstopper, fleece (polartec 200) en een goretex achtige jas
(K-way).
Als het glad is stap ik op m'n bukfiets, en als het ijzelt glij ik
met de auto. Regen weerhoudt mij niet van fietsen (ik vindt het zelfs
lekker om door de regen en harde tegenwind te fietsen).
Als verlichting gebruik ik accuverlichting. Maar ik wil het halogeen
lampje eens vervangen door zo'n superheldere gele AlInGaP-LED. Achter
heb ik rode LED verlichting. Ik ben nog niet omver gereden (help, waar
vindt ik zo snel een stuk hout).

Salu,

                                -martin-
                      zap at xs4all.nl - ICQ#2907241
                            editor at OMC-TV

        ANTI-SPAM: To reply change the 5 into a 4 in my address