HPV 97 CD-ROM info

Sorry dat ik er zo laat mee kom maar ik heb de laatste tijd weinig tijd
om alle berichten door te lezen en te beantwoorden.
Maar bij deze toch nog wat info over de CD-Rom.

Human Powered Vehicles CD 1997

Op dit moment de grootste verzameling van plaatjes, teksten, videoclips
en HomepageŐs over ligfietsen maar ook waterfietsen, railfietsen en
mensaangedreven vliegtuigen zijn op deze CD-Rom niet vergeten.

De gehele CD is opgezet in een HTML structuur zodat hij totaal platvorm
onafhankelijk is. Macintosh, Windows of Unix gebruiker iedereen kan er
mee overweg.

Alle teksten zijn in duits en engels en met de bijna 4000 fotoŐs op de
CD ben menig avondje zoet. Maar ook als naslagwerk of als bron van
idee‘n voor de zelfbouwer mag deze CD niet in uw collectie ontbreken.
Gemaakt door:
Christian Meyer
Oliver Zechlin
en
Carsten Zerbst

Te koop voor een prijs van slechts
fl. 35,- (+ eventueel fl. 5,- verzendkosten)
Wat neer komt op minder dan 1ct per foto,
goedkoper ben je nooit aan je fotoŐs gekomen.

Je kunt de CD per e-mail of telefonisch bestellen.