Re: Blue Glide

Evert schreef:

> [...]
Dat is me zo goed bevallen dat ik ook "op de ligfiets" wil.

de Flevo Basic wat rubuster en completer, meer alround,  en dat komt meer
tegemoet ana mijn eisen. Het zitje van de Basic  bevalt me ook beter, veel
minder zweterig. Wat me van de Basic ook  meer bevalt is de 3*7 versnelling
waarbij van een (sachs?) 3-naafs  versnelling gebruik wordt gemaakt. Niet dat
gerammel van die ketting  als je van versnelling moet veranderen

te maken.

In de categorie goed betaalbaar:
-Nieuwe fiets van Challenge. Naam ben ik kwijt (Focus?), maar lees er alles
over in de laatste Fiets.
-Sinner maakt goed betaalbare fietsen, evenals Allicht en Zephyr.

Groeten, Gijs