Update Archief en Ligfiets Markt

Beste ligfietsers,

Zojuist werd het archief weer geupdate. Daarnaast is de Ligfiets
Markt een beetje geupdate. Bij de advertenties wordt nu automatisch
een datum gevoegd, de zakelijke en particuliere advertenties worden
gescheiden en het is nu mogelijk alleen bijv. de 'te koop'
advertenties te kiezen.
* Commerciele aanbieders kunnen zich trouwens bij mij melden voor een
eigen (gratis) pagina. *

Overigens nog mijn excuses aan jullie dat er vanuit de Markt steeds
berichten naar deze lijst werden gestuurd na een update. Deze
'service' bleek helaas averechts te werken. Ik bezin me nu op een
andere (bij voorkeur automatische) mogelijkheid, maar zie die nog
niet 1-2-3. Dus voorlopig ziet er weinig anders op, dan zo nu en dan
even te controleren op nieuwigheden.

Voor hen die geinteresseerd zijn in de statistieken voor de Markt:
http://geomatrix.net/ligfiets/markt/stats.htm.

Veel plezier!
--
 Wilbert Scheer,               --  0