Re: blue glide, ik heb 'm

Ik heb Vredestein er maar eens een mailtje over gestuurd (zodra ik antwoord
krijg stuur ik het door), want ik ken de monte carlo, die ik dus sinds ruim
een jaar niet meer rijd, als een band waarvan soms spontaan de wang knalt.
Is dat nu verbeterd?? Volgens mijn informatie *kwam* (?) dat in elk geval
niet alleen bij mij voor.

De Swallow city jet is bijna net zo comfortabel en sneller, de Continental
heoheetieookalweer kan 8,5 bar hebben en is minder straatband, maar heel
zeker sneller.

Ciao
Ludger
*****