Re: blue glide, ik heb 'm

road lite bandje. En wat gebeurt:  Rij ik even langs > bij mijn zus en zwager,
schuin een straatklinker paadje op en ja hoor > nadat ik de fiets ongeveer 2
uur  in mijn bezit heb de eerste lekke > band, een stootlek met die twee
gaatjes aan beide zijden van > de binnenband. De voorband moet goed hard
opgepompd. Gelukkig  verder > niets beschadigd. Nu zeggen ze bij Kemper fietsen
dat er voor deze > maat (451) niet veel maten band te krjgen zijn.

Een goede fietspomp zoeken gaat waarschijnlijk makkelijker.
Deze bandjes niet onder de 6 a 7 bar gebruiken zal dit probleem het snelst
oplossen
Er zijn overigens bredere banden voor te krijgen, het is de velgmaat van de
BMX-cross fietsen. Andere banden die ik gezien heb zijn kwalitatief volgens mij

wel een stukje minder. Optima Cycles moet hier meer van weten.

Groet, Gijs