Re: blue glide, ik heb 'm

bredere banden voor te krijgen, het is de	(/een)	 velgmaat van de
#BMX-cross fietsen.

Absoluut zeker dat dit een crossfiets maat is. Alleen niet van de goedkope
crossfietsen, maar een wedstrijd maat. De eerste 451 die ik gezien/gebruikt
heb, waren crossbandjes waar de noppen van af gesneden werden.

Op de meeste fietsen wel, maar Optima/Baron low racers worden vrij consequent
met 451 bandjes gebruikt......

ze wellicht geen 451 in het assortiment voor Nederland, wellicht dat ze wel een
32-451 of 37-451 maken.

Ben bang van niet, dan zou die wel bekend zijn in het wereldje.
Nogmaals groetend,  Gijs -ik ben een beterweter- Baron