Re: 2nd hand

Marcel Wijkstra wrote:

> Heren, dames,
>
> Naar aanleiding van Cycle Vision nog even een vraagje:
> Aldaar was een tweedehandsmarkt, waar oude fietsen en gebruikte
> onderdelen te koop waren. Ik neem aan dat (lang) niet alles
> verkocht is, dus de vraag is: waar zijn die spullen naartoe
> gegaan? Wat betreft de fietsen denk ik dat de oude eigenaars
> ze wel weer hebben meegenomen, maar ik ben vooral geinteresseerd
> in de geveerde vorken die ik daar zag liggen voor drie geeltjes.
> (Ik heb n.l. zelf met succes een ATB-vork ingekort, en wil dat
> [...]

Hallo,
     even een reactie op jouw oproep betreffende de geveerde voorvorken.
Als ik het mij goed herinner heb ik nog met jouw staan praten over deze
vorken en ik weet toevallig van wie ze zijn.(als ik mij vergis moet je
het me maar vergeven)
Ik was degene die fanatiek een roestvrijstalen ligfiets vasthield om met
de eigenaar te onderhandelen over de verkoop ervan.Dit gebeurde vlak
voor de stand waar jij het, volgens mij, over hebt.
De verkoop is gelukt en ik ben nu dan ook in het bezit van die mooie
glanzende ligfiets.
Wat voor jou weer belangrijk is ,is het feit dat dit de zelfde man was
die de voorvorken verkocht.
Als je belang hebt bij het telefoonnummer of adres laat het dan maar
even weten dan ie-meel of faks ik het wel even om s`mans privacy niet te
veel te schaden.
                     Gegroet,
---
             _\\/\-%