Re: ontwerpfout flevobike?

=?iso-8859-1?Q?Ren=E9?= Voorburg wrote:

-knips-

> Ik ben nog wel bang dat de ketting af en toe toch tegen de schroeven
> van de remmen aan loopt. Zou deze hier snel van slijten?

Neu, die ketting is van gehard staal. Die schroefjes zullen er eerder aan gaan.

Misschien moet ik
> daar op de een of andere manier wel een klein nylon buisje monteren. Hebben
> andere flevobikers hier ervaring mee? Is een nieuwe voorvork duur?

In dat geval zou ik de Magura's gewoon laten omzetten naar de andere kant van de vork.
Dit is volgens mij niet zo'n grote ingreep. Het geeft wel wat lakschade, maar dat valt
met metaalprimer en nieuwe lak best bij te verven. Ik neem aan dat dit soort werkjes bij
Flevo Bike wel gedaan kunnen worden. Of anders laat je de nokjes omzetten door iemand
met een MIG of TIG lasapparaat. De nokjes kun je bij mij kopen voor f 4,50 incl
verzendkosten.

Danny