Ligfietsdagje

Hallo,

Afgelopen zaterdag weer een leuke ligfietsdag gehad. Twee vrienden en mijn
vriendin meegenomen naar De Liggende Hollander in Eindhoven en daar met zijn
vieren een ligfiets gehuurd. We hadden een hondje bij ons die zich keurig
gedroeg in het bakje van de Flevotrike (was hij daarmee de eerste
Nederlandse hond die in een ligfiets werd vervoerd?). Zelf genoten van de
Flevobike (zelf heb ik een racer). Nog een nieuw trucje geleerd: hard remmen
zodat de fiets achter los komt: op een gegeven moment sta je dan rechtop op
straat met de fiets op je rug: hilarisch effect!

Ik kan iedereen die ligfietst aanraden om vrienden een dagje mee te nemen:
ze worden stuk voor stuk enthousiast en begrijpen een beetje van jouw 'gekte'.

De Liggende Hollander heeft weer open dagen op 19 en 20 juli, 16 en 17
augustus en 13 en 14 september. Misschien een vakantie-idee.

Groet,
Erno

HeT, het leukste e-zine op internet
de nieuwste editie: 20 juni
info: www.dra.nl/~het

1 juli: Special 'Waar een klein land klein in is'