Re: op zoek naar green machine

Hommels M.C.J. wrote:

> Hallo,
>
> Sinds enige tijd ben ik me aan het orienteren om een ligfiets te kopen.
> Daarvoor lees ik mijn mail die via deze mailing list langs komt, en
> struin ik het net af.
> Daar kwam ik de homepage van Marcel ??

Wijkstra.

tegen. Deze homepage geeft een leuk
> overzicht wat er zoal te koop was. Helaas is de laatste update alweer ruim
> een jaar geleden.

Marcel, nu moet je echt n's updaten...

> In dat jaar zijn er vast wel weer nieuwe modellen gelanceerd.
> Echter waar te vinden ?

Adressenlijst van zo ongeveer alles op ligfietsengebied, zie:

http://home.pi.net/~dsiepman/home.html

> Eentje die me echt mooi lijkt is de "green machine". Op het net vond ik de
> uitspraak dat hij 1996 geproduceerd gaan worden. Is blijkbaar niet gebeurt.
> Wanneer echter wel ?

Flevobike heeft nog steeds het voornemen deze (erg, erg mooie) fiets in produktie te
nemen. Ze hebben het nu echter even te druk met andere typen fietsen.

Danny