Op zoek naar onderdelen

Hallo Heren ligfietsers

Aangezien ondergetekende zelf een ligfiets wil bouwen, hierover al jaren
piekert en nu daad bij woord wil voegen wil ik graag van jullie
weten waar eventueel volgdende onderdelen verkrijgbaar zijn;

1)Vork voor 18" wiel en bij voorkeur geschikt voor trommelrem met een
balhoofdbuis van circa 10 cm. Hoogte in bovenste balhoofdlager in
gemonteerde situatie circa 60 cm.
Ik weet dat die voorvork tgv de korte wielbasis (~ 100 cm) bij noodstops
behoorlijk op zijn donder krijgt temeer omdat mijn lichaamsgewicht zich
rond de 95 kg(bij 1.96) beweegt. Ik hoop dat een vork van een vouwfiets of
ligfiets voor dit doeleind voldoet.

2)Grote kettingwielen van circa 70 tands of meer.

Verder zou ik graag willen weten of eenzijdige achterwiel-ophanging bij
jullie bekend is en of voor dat type achterwiel-ophanging speciale
derailleurs gebruikt worden. Normale derailleurs zitten aan de rechtse kant
 op de achtervork. Bij eenzijdige ophanging zouden ze op de montage-plaat
tussen de kettingwiel en de naaf geplaatst kunnen worden waardoor ze minder
breed worden.

Met groeten van Jos die al bezig is een MIG-lasapparaat te kopen.