Re: green machine

Danny reageerde :

>Wijkstra.
>
>tegen. Deze homepage geeft een leuk
>
>Marcel, nu moet je echt n's updaten...

>Adressenlijst van zo ongeveer alles op ligfietsengebied, zie:
>
>http://home.pi.net/~dsiepman/home.html

Mijn dank.

>Flevobike heeft nog steeds het voornemen deze (erg, erg mooie) fiets in produktie te
>nemen. Ze hebben het nu echter even te druk met andere typen fietsen.

Firma FLEVOBIKE, Is er een nieuwe productie datum bekend ? Ofte wel hoelang
duurt even.
Daarnaast heeft de firma FLEVOBIKE nog meer plannen om van deze mooie nieuwe
typen ligfietsen te gaan produceren ?

>Danny

Michiel

= 	M. Hommels			m_hommels at hgl.signaal.nl 	   =
= 	Phone:  +31 74 2483924                FAX: +31 74 2484030		   =
=       Hollandse Signaalapparaten b.v., Dept. RDS			   =
=       P.O box 42, 7550 GD Hengelo, The Netherlands			   =

----- End Included Message -----