Re: fifty fifty

At 15:11 14-07-97 +0100, you wrote:
>Hallo allemaal,
>
>Zijn er mensen op deze lijst die ervaring hebben met de Flevo Fifty-fifty?
>Ik benieuwd naar jullie ervaringen. Het lijkt me een snelle fiets die ook
>voor lange tochten met bagage geschikt is. Klopt dat?
>
>Groet, Rene Voorburg

Dag Rene,
Ik heb een keer zoŽn 80 km gereden op deze fifty-fifty. Een geweldige
fiets!! Hij is snel, wendbaar en comfortabel.

Helaas levert Flevobike alleen een vrij klein zitje waardoor ik met mŽn
lengte van 1 meter 97 al snel in de knoei kom. Na zoŽn 20 km heb ik geen rug
meer over.

Een langer zitje zit in de planning, maar dat kan nog wel even duren.....*8(
BTW: de combinatie naaf/derailleur versnelling is in de stad geweldig.

groeten

Jan
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at
For people who like peace and quiet......
A phoneless cord

Jan Wolsheimer
wolly at pi.net
www.pi.net/~wolly
 at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at  at