Bericht van Jan

Dag Allemaal,

Welk een verassing toen ik vrijdag thuis kwam:
De BCQ 12 was aangekomen met weer allerlei leuke en
interessante zaken.

1 ding sprong er voor mij bij doorbladeren uit:
Een kit om een Brompton vouwfiets om te bouwen (zonder schade) tot
een lig-Brompton.
Hij blijft opvouwbaar!

1 groot nadeel , de kit kost 1100 DM 8-(
(en dat is dus zonder Brompton, die ong 1400 piek kosten)
--
tsjow enzo, Jan

(Jan, omdat je subject te lang was of een verkeerde tekst bevatte, werd hij
niet naar de lijst gestuurd, Erno Mijland)