Re: Blue Glide/fietscomputer

Ferdinand schreef:
#Ik zit echter met een paar problemen: - Hoe bevestig ik mijn Sigma
#BC500 fietscomputer op de fiets, de bedrading is tekort om hem aan het
#stuur te bevestigen.

Draadje doorknippen, draadje ertussen knopen, klaar. De soort en lengte
van de bedrading voor de doorsnee fietsteller niet kritisch. Ik heb een BC700
met 2 meter luidsprekerdraad, geen probleem.

#- Wat is de beste oplossing om een goed voorlicht te krijgen en (ook nu weer)
#hoe moet je dat aansluiten.

AXA/Hema HR dynamo, Union bracketdynamo, of accu. Halogeen koplampje (in geval
van bracketdynamo: met spanningsbegrenzing). LED achterlicht.

#- De banden die erop zitten vind ik nogal breed wie weet daar iets meer van af?

Gewoon hard oppompen, dan is de rolweerstand het laagst. Zoek in het
mailinglistarchief over de ellenlange threads over bandenspanning...

Marcel (over vijf minuten de deur uit).